środa, 26 czerwca 2013

Prolog

Cześć, jestem Iza. Mieszkam w Polsce, a dokładniej w Lublinie. Niestety moje życie tu, nie ma już sensu. Moja najlepsza przyjaciółka odwróciła się ode mnie, a razem z nią prawie cały Lublin i parę osób z innych miast w tym kraju. Jak się pewnie domyślacie, nie była to ich samodzielna decyzja, ona ich "troszkę" namówiła. Zaczęło się niby od niewinnej kłótni, lecz później zaczęli pisać hejty do mnie na asku i facebooku. Niestety jestem dosyć wrażliwą osobą i pomimo, że starałam się być silna, po większej ilości takich komentarzy postanowiłam, że się przeprowadzę. Bez rodziców, mojego kochanego braciszka i ostatniej prawdziwej przyjaciółki stąd. Tak to ten dzień, dzisiaj wylatuję do Londynu, by tam poszukać szczęścia.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że się podoba ;)
Postaram się dodać 1roździał już jutro.
Opinie piszcie w komentarzach,
to dla mnie bardzo ważne.
Dziękuje i pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz